Egy Irakban harcoló különleges alakulat négy tagját bűncselekménnyel vádolják meg, melyet nem ők követtek el. Ezután úgy döntenek, hogy nem engedelmeskednek tovább a katonai vezetőknek, és csak megrendelésre dolgoznak. Miután azonban az egységük parancsnoka meghal, a csapat tagjait négy különböző börtönbe küldik, mivel ezzel is őket gyanúsítják. Miután Hannibal (Liam Neeson) fülest kap egy CIA-s fickótól, aki még a szabadulásban is segít neki, ismét összeszedi Szépfiút vagyis Peck hadnagyot (Bradley Cooper), Baracus őrmestert (Quinton „Rampage” Jackson) és a kissé ütődött Murdockot (Sharlto Copley), hogy látványos akciójelenetek közepette tisztázzák a nevüket.

http://img3.indafoto.hu/10/9/105239_93afab528f766cb76bb911671b0f98c4/8824233_35cc94314614de1c9d642d10f7266c70_m.jpg

Mindenekelőtt azzal kezdeném, hogy az eredeti sorozatot nagyon szerettem, sőt, a Xena mellett ez volt az első sorozat, amelyiket heti rendszerességgel néztem még jó tíz évvel ezelőtt. Ennek fényében talán nem meglepő, hogy már eleve kétkedve fogadtam magát a hírt, hogy elkészül a filmváltozat, méghozzá új szereplőkkel. Bár külön-külön a négy főszereplő egyikével sincs problémám, nekem ők nem lettek a Szupercsapat.

Mindezek ellenére Bradley Cooper és Sharlto Copley játéka még így is nagyon tetszett, és nem is lógtak ki különösebben a karakterükből, nem beszélve Jessica Bielről, akit egyébként nem szeretek, de itt kimondottan aranyos és jó volt. Liam Neeson már nem volt az igazi Hannibalként, de a leggyengébb láncszem egyértelműen Quinton „Rampage” Jackson, aki amellett, hogy Mr. T. nyomába sem ér, még ezt figyelmen kívül hagyva is egyszerűen hiteltelen volt ebben a szerepben.

http://img10.indafoto.hu/10/9/105239_93afab528f766cb76bb911671b0f98c4/8824237_e433e7ee3ebe693236335fe2dcffac3a_m.jpg

A sorozatot sem a hiteles akciójelenetek miatt szerettem, de amit itt bemutatták egy-két jelenetben, az már inkább a vicckategóriába tartozik szerintem, egyszerűen átestek a ló másik oldalára. A történetről meg különösebben nem tudok mit mondani, mivel faék egyszerűségű, de ez még önmagában nem is lenne baj, szóval ezzel nekem sem volt gondom.

Végezetül még a szinkronról ejtenék pár szót. Először is igen örömteli dolog, hogy Gáti Oszkár ismét elkezdett szinkronizálni, és ő kapta Hannibal karakterét. Elsőre ugyan furcsának tűnt az ő és Liam Neeson párosa (pedig már ötödjére szinkronizálta), de a végére könnyen meg lehetett szokni. Bradley Cooper ezúttal is Rajkai Zoltán hangján szólal meg, aki tökéletesen illik a színészhez, így ez a kettős ezúttal is nagyon jól működik. Király Attila is jól passzol Quinton Jacksonhoz, Alföldi Róbert pedig nagyszerűen hozza Murdock őrült beszédstílusát.

Összegezve a dolgokat, bár voltak jó pillanatok a filmben, nekem nem állt össze egésszé, és különösen a sorozat után nem is tetszett, így csak egy 5/10-et tudok rá adni.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr784839408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2010.08.05. 17:42:58

Én 7/10-et adtam rá. Igazi "agyatlan" akciófilm. Remekül szórakoztam rajta. Én viszont eredeti nyelven láttam, úgyhogy a szinkronhoz nem tudok hozzászólni.

Ismeretlen_149418 2010.08.05. 18:50:19

@Kóczy: tényleg az, csak nekem már időnként túl idióta volt.:)

VJÁ 2011.05.22. 23:05:42

Egy igazi (balfasz)kritikus vagy. És nem azért mondom, mert szeretem ezt a filmet.
süti beállítások módosítása