Dastan (Jake Gyllenhaal) csak egy egyszerű utcagyerek volt, amíg a perzsa király fiának nem fogadta egy bátor cselekedete után. Felnőve így belőle is herceg válik, bár megmarad önfejűsége és vakmerősége is. Mikor megtámadják Alamut városát, egy különleges tőrre bukkan, mellyel vissza lehet forgatni az időt. Nagybátyja azonban a király meggyilkolásával vádolja át, így menekülnie kell és magával vinnie Tamina hercegnőt (Gemma Arterton) is.

http://premierfilmek.freeblog.huhttp://premierfilmek.blog.hu/media/image/201105/ph1.jpg

Először még tavaly, a premier után nem sokkal láttam moziban a filmet, ráadásul úgy, hogy aznap nem is terveztem moziba menni, de végül nagyon tetszett és most úgy éreztem, eljött az újranézés ideje is. Azt még hozzátenném, hogy én nem ismerem a játékot, így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire jól sikerült adaptáció, az viszont biztos, hogy egy nagyon szórakoztató és látványos kalandfilm. Jake Gyllenhaal tökéletes választás volt a herceg szerepére, megvan benne mindaz a pimaszság és magabiztosság, ami a figurához kell. Gemma Arterton eddigi filmjei közül talán ebben volt a legszebb, Alfred Molina pedig csípős megjegyzéseivel és őrült dolgaival a poénokat is hozzáteszi a filmhez.

A történet persze a mágikus részekkel együtt sem túl bonyolult, így, ha gonoszkodni szeretnék, mondhatnám, hogy nem látszik meg rajta, hogy négyen is dolgoztak a forgatókönyvön. Mike Newell rendező viszont korrekt munkát végzett és a fényképezés is dicsérendő.

Ahogy fentebb már írtam, a Perzsia hercege egy szórakoztató kalandfilm, mely hibáival és kliséivel együtt is szerethető és jó kikapcsolódást nyújt, és a 110 perc körüli játékidő is hamar eltelik. Én egy 8/10-est adnék rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr944841320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.05.03. 14:47:28

Én asszem 7/10-et adtam rá. Szerintem is egy jó kis szórakoztató kalandfilm lett. Amúgy a "Sands of Time" játékon én sem játszottam (mivel nem fut el a gépemen), csak az eredeti PoP-n, ami még valamikor a '90-es évek elején készült talán. (Vagy még régebben?)

Isu 2011.05.03. 16:13:45

Nálam is a 8 pont dominál,nem csalódtam benne,csak sajnáltam,hogy nem moziba nézhettem meg :)

Ismeretlen_111223 2011.05.03. 16:20:26

Mi moziban néztük, és emlékszem, hogy úgy néztem volna a tovább. Nekem nagyon bejött!!

Gabesz 2011.05.03. 17:44:15

Nekem 7/10. Csak azért, mert a trailer alapján valami nagyon 'zúzós' filmre számítottam(Tény, hogy 1-2 jelenet nagyon jól el volt találva), ehelyett pedig egy majdnem átlagos Disney mesét csináltak belőle. Meg van DVD-n és kétszer már újranéztem, úgyhogy azért tetszik:)

Ismeretlen_149418 2011.05.03. 17:51:06

Ezek szerint ez egy olyan film, ami mindenkinek tetszett.:)

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.05.04. 11:39:09

@Luke: Olyan film sosem fog készülni. :)

Ismeretlen_149418 2011.05.04. 16:59:58

@Kóczy: persze, tudom.:) De a kommentek alapján az itteni kis "közösségnek" tetszett.:)
süti beállítások módosítása