Kritika: Rohanás (Faster)

Címkék: kritika faster 5pontos

2011.04.26. 14:10

A Sofőr (Dwayne Johnson) néven ismert férfi kiszabadul a börtönből és egyetlen célja, hogy végezzen azokkal, akiknek köze volt bátyja halálához. Évekkel ezelőtt együtt vettek részt egy rosszul sikerült bankrablásban, mely után végeztek testvérével. A Sofőr tudja, hogy csak pár napja van, hogy mindenkit elintézzen, összerakja a gyilkosság minden darabját és végül megtalálja az elkövetőt. A nyomában van egy rendőr (Billy Bob Thornton) és egy bérgyilkos (Oliver Jackson-Cohen) is, de senki nem térítheti el céljától.

http://premierfilmek.freeblog.huhttp://premierfilmek.blog.hu/media/image/201104/faster_shot_2.jpg

George Tillman Jr. nem tartozik a legtermékenyebb rendezők közé, akciófilmet pedig még nem is vezényelt ezt megelőzően, sőt, ez sem teljesen az, pedig az előzetesek és a sztori azt sugallta. Vannak persze akció dús, kemény jelenetek, de ezek mellé annyi drámát és szerteágazó történetszálakat hozott be Tillman, hogy egy idő után a film kissé követhetetlenné, sőt sokszor unalmassá is válik. Pedig Dwayne Johnson karaktere nem rossz, simán lehetett volna rá építeni egy végig pörgős akciómozit. Az ő drámai visszaemlékezései nem is zavaróak, hiszen ezek kellenek is hozzá, hogy még inkább megértsük az indítékait, azonban Billy Bob Thornton rendőrének családi életét, vagy a bérgyilkos magánéletét nem kellett volna ilyen részletességgel bemutatni. Tillman alighanem szeretett volna egy kis mélységet vinni a filmbe, de ez azzal járt, hogy a végére nehéz eldönteni, hogy akciófilmet láttunk, vagy inkább drámát.

Ezzel együtt egyszer azért meg lehet nézni a Rohanást, de többször biztos nem szánnék rá időt. Így egy 5/10-et adnék rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr184841273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2011.04.26. 15:09:21

Nálam 8-10 ,jó film,akció nálam mindig nézős :)

Gabesz 2011.04.26. 22:33:45

7/10. Mert nem erre számítottam, de amúgy nagyon tetszett.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.04.27. 10:57:03

Nálam is 7/10. Én nem éreztem azt, hogy követhetetlen lenne a film. Viszont a film végi csavart kb. a felénél már simán ki lehetett találni. Amúgy remélem Dwayne Johnson most már marad az akciófilmeknél, és nem a (közel nézhetetlen) családi vígjátékait erőlteti tovább.

Ismeretlen_111223 2011.04.27. 12:25:49

[Gabesz](#11307593) én is így voltam vele!

Ismeretlen_111223 2011.04.27. 12:27:36

[Kóczy](#11308245) most jön majd vele a Journey 2: The Mysterious Island. nem is értem...

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.04.27. 13:33:30

@Petrus: Remek... Lehet, hogy ő is olyan lesz, mint Gerard Butler, egy jó film után jön egy pocsék, aztán megint egy jó, és megint egy pocsék. :)

Ismeretlen_149418 2011.04.27. 14:03:23

Ezek szerint csak nekem nem tetszett.:D De azzal egyetértek, hogy Johnsonnak az ilyen szerepek állnak jól.

Gabesz 2011.04.27. 15:04:21

Én éjjel néztem, csökkentett módban lehettem, de nekem a csattanó a tényleges idejében csattant.:)

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.04.27. 23:27:26

@Luke: Nem csak neked. Más blogokon is láttam 5/10-es kritikákat. :)
süti beállítások módosítása