Már tíz éve annak, hogy Greg Beckur (Ben Stiller) megbékélt apósával, Jackkel (Robert De Niro) és feleségül vette Pamet (Teri Polo). Azóta már két gyerekük is született, és Greg ezért másodállást vállal, hogy jobban el tudja tartani családját. Jack kezdi úgy érezni, hogy már eljárt fölötte az idő, és más kell, hogy átvegye a családfői posztot, ezért felkéri hősünket, hogy legyen ő a Keresztbekúr. Mivel közeledik a gyerekek szülinapja,így Jackék is megérkeznek, Pam elmaradhatatlan exével, Kevinnel (Owen Wilson), és ekkor bizony ismét elszabadul a pokol. Gregnek egy sor kínos és vicces helyzeten keresztül kell ismételten bizonyítania apósának, és ez bizony még harmadjára sem megy könnyen.

http://img9.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/10399319_07c245422cd0d235e5dce5428bbf990e_m.jpg

Már jó ideje nagyon vártam a filmet, ugyanis az első két rész a kedvenceim közé tartozik, de a rossz kritikák egy kicsit elbizonytalanítottak. Így végül minden mindegy alapon vágtam bele Beckurék harmadik kalandjába, és azt kell mondjam, hogy én megkaptam tőle, amit vártam. Lehet, hogy ebben az is közrejátszik, hogy elég rossz passzban néztem meg, amikor minden poén jól jön, de azon kaptam magam, hogy szinte percenként nevetek valamin. De Niro és Stiller párosa még mindig nagyon jól működik, és természetesen ezúttal is rájuk épül a vicces jelenetek nagy része, de azért a gyerekek és Kevin is kivették a részüket a mókából. Ráadásul két új szereplőt is kaptunk, Jessica Alba és Harvey Keitel személyében, akik szintén hozzátették a magukét ehhez a kis mókához.

Persze az Utódomra ütök azért nem váltja meg a világot, de engem teljesen kikapcsolt másfél órára, és szerintem nem sokkal marad el az előző két rész színvonalától, ugyanakkor hozzáteszem, hogy több folytatás már semmiképp sem kellene. Ben Stiller és utódai viszont nálam így is megütötték a 7/10-es szintet.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr94840494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.01.03. 12:30:26

Tegnap megnéztem én is. Egyetértek a 7/10-el. Viszont nekem Jessica Alba karaktere a jelenetei kb. 80%-ában inkább idegesítő volt, mint vicces.

Ismeretlen_149418 2011.01.03. 18:36:24

@Kóczy: szerintem is idegesítő volt, mondjuk én egyébként sem vagyok oda érte.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.01.04. 10:58:37

Jessica Alba nekem a kedvenc színésznőm a "Dark Angel" sorozat óta, de az az igazság, hogy néha borzalmasan tud szerepet választani. (Vagy rossz szerepeket ajánlanak neki, nézőpont kérdése.)
süti beállítások módosítása