Mallory Kane (Gina Carano) egy titkos szervezet ügynöke, és az amerikai kormány számára hajt végre különféle veszélyesebbnél veszélyesebb megbízásokat. A legutolsó akció azonban rosszul sül el, és Malloryt gyilkossággal vádolják meg. A nő rájön, hogy valaki elárulta, ráadásul a hatóságok és különféle szervezetek emberei is a nyomában vannak, és csak saját magára számíthat.

http://img4.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/12278385_f9798bcb66c29f05db3839a7d7043bc9_xl.jpg

Steven Soderbergh jó pár műfajban kipróbálta már magát, és ezúttal úgy döntött, az akciófilmek területére is tesz egy kitérőt. Sajnos azonban ez nem sült el olyan jól, mint az eddigi kísérletei. Pedig előzetesen nagyon vártam a filmet, elsősorban a roppant impozáns szereplőgárda miatt, de végül számomra nagy csalódás lett a végeredmény.

Hiába a sok jó nevű színész, egyikük sem kap túl nagy teret, így igazából komolyabb alakítást sem láthatunk senkitől, de egyébként sem olyan karaktert kaptak, amikben túl sok mélység lenne, egyedül talán Antonio Banderas figurája marad emlékezetes. Gina Caranót az MMA közegéből igazolták, és ez volt az első filmes próbálkozása. Összességében nem is végzett rossz munkát, és nem látszott rajta ez a rutintalanság, de az akciójelenetek kivitelezése annyira zs-kategóriás jellegűre sikerült, hogy ennek köszönhetően teljesen hiteltelennek hat, amikor lenyom valakit, pedig egyébként nyilvánvalóan tényleg könnyedén képes rá.

Bár a történet pofonegyszerű, a történetvezetés viszont nem teljesen szokványos, ugyanis Soderbergh elsősorban flashbackeken keresztül mutatja be a történéseket, és sokszor van váltás az idősíkok között, de ez nem válik követhetetlenné. Viszont nálam ebben ki is merül a film pozitívuma, nekem ez egyszerűen nem jött be. 4/10.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr344844020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2012.03.26. 14:33:36

Én is kicsit mást vártam a filmtől, de azért én 4-esnél jobbat adtam rá. :) Az akciójelenetek nekem pont tetszettek. ami viszont nem, hogy kb. 90%-uk benne volt a traileben. Ja, és a filmzene az szerintem roppant idegesítő volt egy-két helyen. Azért ennek ellenére nézhető, ja, Gina Carano pedig eyecandy szempontból sem éppen utolsó. :)
süti beállítások módosítása