A Pevensie-gyerekek körül a leghétköznapibb dolgok is csodává válnak. Ezúttal egy festménnyel kezdődik minden: a vásznon árválkodó hajó életre kel, és Lucy, Edmund és a kissé elviselhetetlen unokatestvérük az óceánba zuhannak. Szerencsére a Hajnalvándor legénysége kimenti őket…és így az ifjú kalandoroknak egyre újabb, izgalmasabb és veszélyesebb próbákat kell kiállniuk. A hajó és rajta Caspian király Narnia hét elveszett urát keresi a Magányos Szigetek környékén, ahol rabszolga-kereskedők, trónbitorlók, tengeri viharok, a mélység fenekén élő szörnyek és láthatatlan lények várnak az expedíció tagjaira. Narnia mesés teremtményei az angol gyerekek segítsége nélkül ismét benne volnának a slamasztikában!

A hatalmas sikerű, látványos és kalandos sorozat harmadik része egyre izgalmasabb és egyre több meglepetést, fantasztikus trükköt tartogat rajongóinak, ráadásul már 3D-ben lesznek élvezhetőek a kalandok!

Hazai mozipremier: 2010. december 09. Forgalmazza: InterCom

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1004839886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.10.08. 20:11:27

Az első nagyon nem tetszett, a folytatás már nézhető volt. Ennek előzetese nem igazán fogott meg.

Ismeretlen_111223 2010.10.08. 20:14:26

[Koimbra](#10881931) én ugyanígy vagyok vele.

Isu 2010.10.08. 22:23:52

Első tetszett,második még jobban,harmadik kérdéses?

Ismeretlen_172328 2010.10.09. 20:47:25

én mindkettőt szerettem, remélem ez is élvezhető lesz :)

Ismeretlen_49186 2010.10.09. 20:48:37

Én olvastam az összes Narnia könyvet, és bár A Hajnalvándor útja valójában a sorozat 5ik része, nekem tetszik. A többi részét is jól megcsinálták. :)))
süti beállítások módosítása