A One Direction (rajongóinak csak 1D) mindent akar. És mindent el is ér. Legújabb klipjük, mely a Best Song Ever című dalhoz készült, bemutatója napján rekordot döntött: 24 órán belül majdnem 11 millióan nézték meg a neten. A különleges teljesítményt az öt srác egy másik nagy eredmény nyomán érte el: a világ legnépszerűbb fiúbandájának egy évéről és turnéjáról szóló 3D film, a One Direction: This is Us (vagyis: 1D3D, hazai bemutató: szeptember 5.) előzetesét is meghökkentően sokan töltötték le: egy hét alatt 6.8 millióan – természetesen ez is rekord.
A klip gyors sikerének nyilván az is az oka, hogy a filmből is tartalmaz jó pár snittet, a srácok pedig a vicces kedvű sminkesek segítségével eljátsszák benne mindazt, amivel a forgatás során találkoztak: nagyszájú producert – akit mellesleg Tom Cruise már kultikussá vált figurája, a Trópusi viharban megismert Les Grossman ihletett -, össze-vissza beszélő marketingest, kacér titkárnőt és rózsaszín mackóruhás koreográfust.
Hogy végül a Hollywood-felirat helyére a saját plakátjukat akasszák, és ráfessék a film címét: This is Us – vagyis: Ezek vagyunk mi! IC Press
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek