Colin Farrell beijed

Címkék: total recall

2012.05.13. 10:36

Ki mondta, hogy egy akicósztár nem félős? Colin Farrell, aki hamarosan Az emlékmás (Total Recall, hazai bemutató: augusztus) című mega sci-fi/akciófilmben tér vissza a nagy költségvetésű sikermozik világába, azt állítja, rettegve vállalta a titokzatos jövőben játszódó kaland főszerepét.

http://img2.indafoto.hu/10/3/110143_29d18ba7f0c4113afbe21e74d9986cf6/14971873_1528ad70fab11c5091b473b825652574_xl.jpg

– Az elmúlt hat-hét évben kisebb filmekben dolgoztam – nyilatkozta a Belfast Telegraphnak a sztár – és attól, hogy belekerültem Az emlékmás-ba, telecsináltam a nadrágomat. Nem a vad akciójelenetek voltak a félelmetesek, hanem hogy milyen meghökkentően sokba kerül a film, és ehhez képest milyen sok múlik rajtam. De talán éppen azért mondtam igent a felkérésre, mert féltem tőle. A félelem vonzó számomra, meg az is tetszett, hogy másfajta embert játszhatok, mint szoktam.
A jövőben játszódó film persze nem csak Farrell vállán nyugszik: Kate Beckinsale és Jessica Biel is játszik benne, előbbi azt a szerepet, amelyet az eredeti, Schwarzenegger-változatban Sharon Stone alakított. Farrell egyszerű gyári munkást formál meg a filmben, aki gyanakodni kezd, hogy egy előző életében talán egészen más volt: veszélyesebb és titokzatosabb… via IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr344844393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása