Július 26-án érkezik Christopher Nolan rendezésében A sötét lovag - Felemelkedés (előzetes korhatár: 16), amelyhez megérkezett a magyar szinkronos előzetes is, ami az alábbi linken érhető el. via InterCom

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr24844371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2012.05.09. 18:42:03

Nagyon jó. Nemsokára jön...

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2012.05.10. 03:15:39

Egyben biztos vagyok már most. Filmzene terén ütni fogja az Avengers-t. (Abban ugyanis e téren csalódtam.) De miért rémlett nekem, hogy július 19-én kerül a mozikba Magyarországon? De lehet, hogy megszokásból már az angol premiert néztem egyből.
süti beállítások módosítása