http://premierfilmek.freeblog.huhttp://premierfilmek.blog.hu/media/image/201203/poster173.jpgElképesztő, ez az a film, amihez úgy ültem neki, hogy „Áh CGI úgy sem lesz benne” aztán jött az első 3 perc és volt! Fogadalom kritika 6 mondatban. A főszerepben a bige (Rachel McAdams as „Page”), ki kufircolni akart egy kocsiban, ergo kirepült a szélvédőn és 5 évet vesztett az emlékeiből köztük a férjét (Channing Tatum alias „Leo”) is, itt kezdődik a csaj visszahódítása. Számomra a film elment, de csakis Rachel és Channing játéka miatt, viszont a többi szereplő igazából helyettesíthető lett volna egy egészalakos portréval. A történet eléggé klisés, de van benne humor – a közönség szerint is – és ez az, ami engem megfogott. Végezetül annyit a filmről, hogy randira jó választás, nőknek tetszeni fog – férfiaknak maximum Rachel csábító tekintete – tehát hajrá srácok vigyétek a csajokat a Fogadom című igaz-történet-dráma-romantikus alkotásra. 6/12


 

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr274844023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nish 2012.03.26. 19:32:12

hali én láttam a filmet és nekem bejött(férfi vagyok :D) Rachel McAdams meg isteni

Ismeretlen_387464 2012.03.26. 20:29:26

Rachelnek nagyon durva tekintete van :D Sokszor azt láttam, hogy kicsit mintha játszana Leo-val:) Örülök, hogy tetszett. :)
süti beállítások módosítása