Hírek röviden 03.03.

Címkék: hírekröviden

2012.03.03. 14:23

- 24 óra leforgása alatt 13,7 millióan nézték meg A bosszúállók előzetesét, ami új rekord.

- Az első rész főszereplője, Dieter Laser, és a második rész főszereplője, Laurance Harvey is fel fognak tűnni a The Human Centipede III-ban, Tomy Six író-rendező pedig saját magát fogja alakítani.

- Rachel Weisz helyett Nicole Kidman lesz a The Railway Man női főszereplője, és egy II. világháborús katona feleségét fogja alakítani. A férfi 30 évvel a háború után ismét összetalálkozik japán fogva tartójával.

- Emmy Rossum csatlakozott a Beautiful Creatures stábjához, amely két kamaszról szól, akik szerelmesek egymásba, ám különös titkokat tudnak meg a szüleikről.

- Rufus Sewell és Anne Hache lesznek a The Occult főszereplői, mely egy szektáról szól, akik hisznek abban a próféciában, hogy a sátán lányra meg fog jelenni a Földön. Hamarosan egy gyilkos kezdi el ölni a szekta tagjait. A kérdés csak az, tényleg az ördög lánya jött el, vagy valaki közülük a tettes?

- Olivia Williams szerepelni fog a The Seventh Sonban.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr44843884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabesz 2012.03.03. 21:52:32

"- 24 óra leforgása alatt 13,7 millióan nézték meg A bosszúállók előzetesét, ami új rekord." nem túlzok, de szerintem ennek a fele én voltam!:)

Isu 2012.03.03. 22:50:56

Jaja én is meglestem egy párszor... Függő vagyok :D
süti beállítások módosítása