Shia LaBeouf viszatér Sam Witwicky szerepében a Transformers 3-ban. Amikor a Föld múltjának egy titokzatos eseménye berobban a jelenbe, az olyan nagy háborúval fenyegeti bolygónkat, hogy még a Transformerek sem lesznek képesek megmenteni minket.

http://img1.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/12484955_2cbdb572b3583e028e143f4221a975db_m.jpg

Az előző két részt is láttam, úgyhogy ezt sem akartam kihagyni, főleg, hogy 3D-ben is megtekinthettem.

Megmondom őszintén, kicsit félve ültem be erre a filmre a moziba, és nem egyszer átgondoltam, hogy adjak-e ki pénzt rá, mert az előző rész számomra nagyon gyengére sikeredett és nem tudtam, hogy mit is várjak ettől. Azt kell mondjam, hogy kellemesen csalódtam. Ugyan bőségesen elég lett volna 2 órában összefoglalni az eseményeket, így is élvezhető volt a mozi. A történet szerintem most volt a legjobb és legizgalmasabb, az akciójelenetek, főleg a robotharc lenyűgöző volt. A 3D technika majdhogynem az Avataréval vetekedett, nem mondom, néha forgott a gyomrom. Nagyon tetszett a sok poén, kétség kívül ez az eddig leghumorosabb rész. A soundtracket pedig egyszerűen imádtam, jobbnál jobb dalokkal van telepakolva.

A negatívuma, mint már fentebb említettem, a hosszával volt, a szereplők már vagy tízszer meghaltak volna, de nem, éltek és virultak, a női főszereplőnek tökéletesen állt a haja, két koszfolt volt az arcán, és magassarkúban repesztett végig. Emelem a kalapom, ha ezt valaki utána tudja csinálni a valóságban.

Shia LaBeouf (Sasszem, Tőzsdecápák: A pénz nem alszik) megfelelő alakítást nyújtott, én úgy gondolom, hogy ennél többet nem lehet kihozni a karakteréből. Rosie Huntington-Whiteley-vel a többség véleménye ellenére nem volt gondom, szerintem kellően megoldotta a feladatot. A filmbe pedig egyértelműen üde színfoltot vitt Ken Jeong (Másnaposok, Vámpíros film).

Értékelés: 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr974841859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2011.07.25. 23:01:22

Tetszett a film,nálam 9/10 :)

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2011.07.26. 20:50:14

Én is 7-est adtam, de erős jóindulattal. A látvánnyal meg az akciókkal nem volt gond. Mondhatnám úgyis, hogy látszott, hogy arra költötték a pénzt és nem a forgatókönyvre. Azzal egyetértek, hogy nagyon el volt nyújtva, én film felénél egyszerűen úgy éreztem, hogy nem köt le. Szerencsére a végét megint felpörgették. Viszont sajnos az idétlenkedést, amit már a második részben sem szerettem, itt sem hagyták ki teljesen. Egyszerűen szerintem néhány poén nem illett egy "Transformers" filmbe, mivel ez nem egy vígjáték. (Pl. Ken Jeong szerintem pont, hogy nem kellett volna ebbe a filmbe.) Még Sam Witwicky karaktere is egy-két jelenetben kifejezetten idegesítő volt. Rosie Huntington-Whiteley-vel tényleg nem volt gond. Bár a színészi képességeiről semmit sem lehetett megtudni, mert finoman szólva nem állították nagy kihívás elé. (Mentségére legyen mondva, hogy a többi színészt sem.) Viszont nagyon is szép leányzó. :)
süti beállítások módosítása