Angliából, Warwickshire-ből származik a 9-es rajtszámú Nigel Gearsley, aki egy Aston Martin DB9R típusú versenyautó. A versenyzést a Speed Hill Climb-bal kezdte, mely egy egyedi, teljes egészében emelkedőn folytatott verseny az Aston Hill-hegység területén keresztül, melyet generációk óta családja rendez meg. Nigel versenykarrierje sok mindennek nevezhető, de leginkább szédületesnek: az elmúlt években szinte minden egyes indulását győzelem követte a Grand Touring Sports Car versenyeken, beleértve a Nürburgring és Le Mans autóversenyeket is, hiszen ezek dobogójának legfelső fokát is meghódította.
Angliából, Warwickshire-ből származik a 9-es rajtszámú Nigel Gearsley, aki egy Aston Martin DB9R típusú versenyautó. A versenyzést a Speed Hill Climb-bal kezdte, mely egy egyedi, teljes egészében emelkedőn folytatott verseny az Aston Hill-hegység területén keresztül, melyet generációk óta családja rendez meg. Nigel versenykarrierje sok mindennek nevezhető, de leginkább szédületesnek: az elmúlt években szinte minden egyes indulását győzelem követte a Grand Touring Sports Car versenyeken, beleértve a Nürburgring és Le Mans autóversenyeket is, hiszen ezek dobogójának legfelső fokát is meghódította.
Spuriaki Futamoto egy Le Motor Prototype versenyző, Japán színeiben indul és a hetedik helyet birtokolja a World Grand Prix világversenyen. Spuriaki a napjainkban is aktív japán Asama vulkánnál nőtt fel, és hamar a Suzukai pálya bajnoka lett. Letisztult tervezésű tűzpiros Ka-Riu sárkánnyal versenyez, melyet a japán legendákból kölcsönzött. A sárkány a japán legenda szerint kicsi, de nagyon tüzes, robbanékony. Spuriaki csapata telis tele van győzelmekkel – az edzője egy Mazda - az egyetlen egy japán autó, amely megnyerte a Le Mans-i versenyt. Spuriaki terve, hogy a nemzetközi színtéren, a World Grand Prix világversenyen is bebizonyítsa, ő a leggyorsabb versenyverda.
Sokak szerint Flex Tunningmax a legnagyobb amerikai kém az egész földkerekségen. A hidegháború után felújított, kívül-belül teljesen megújult Tunningmax egy igencsak erős és elszánt izomverda Detroitból. Jó tudni, az álcázás nagymestere! Legutóbbi titkos bevetése során életbevágó információk jutottak birtokába a World Grand Prix autóverseny szabotázstervéről. Ezért Flex a World Grand Prix tokyo-i megnyitóünnepségére egy találkozót szervez angol kollégájával, hogy megossza vele titkos felfedezéseit. Azonban a rosszfiúk igencsak kipufogócsöve közelébe értek, így Flex kénytelen túl korán megosztani értesüléseit, méghozzá azzal, aki az első útjába kerülő vendég a party-n: a kicsit ütött-kopott amerikai vontatóautó, Matuka a „szerencsés”.
Turbi egy brit, csúcstechnológiás kétmotoros kémrepülőgép. A 75 méter hosszú, és 65 méteres szárnyfesztávolsággal rendelkező, szuper sima ezüsttestű Turbi rekord hangsebességgel szeli át a nemzetközi légtereket. Az összes legújabb high-tech kémfelszerelésekkel ellátták, így képes a lopakodó üzemmódra is, fegyverzete és gyorsasága lenyűgöző.
Z Professzor, azaz „A professzor” egy nemzetközileg is körözött fegyvertervező, egy kicsi és letisztult vonalvezetésű verda német kiadásban. Ez a pompás, de őrült professzoros monoklit viselő tudós járgány áll a World Grand Prix szabotázsterve mögött. Noha az igazi indítatása tisztázatlan, Z Professzor mindent megtesz annak érdekében, hogy az összes akadályt elhárítsa, s gonosz terve megvalósulhasson.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek