Egy a napokban adott interjújában Zsákos Bilbo megformálója, Martin Freeman beszélt a rajongók által várva várt Hobbitról, és hogy mik a tervek a jövőre nézve.

"Januárban kezdek el dolgozni a filmen, aztán a nyaram szabad lesz, hogy ott lehessek a BBC-s Sherlock sorozat 2. évadjának forgatásán, melyben én játszom Watsont. Szeptemberben pedig visszatérek Új-Zélandra, hogy befejezzem a Hobbitot."

Freeman azt is elárulta, hogy mielőtt megkapta volna a szerepet, nem is rajongott J.R.R. Tolkien művéért:

"Most már nagy rajongó vagyok, de régebben egyáltalán nem voltam az. Pár héttel ezelőtt felpróbáltam Bilbo szőrös lábfejét és nagy füleit, bár az én lábam is elég szőrös, és a füleim sem valami kicsik. És hogy hogy álltak? Másképp nézek ki most, de készen állok Bilbo szerepére."

Végül pedig arról beszélt, hogy hogyan is kapta meg a szerepet:

"Párszor összefutottunk Peterrel, és februárban elküldtem neki azt a felvételt, amelyen egy próbafelvételen alakítom Bilbót. Del Toro nagyon kedvesen válaszolt, hogy ne aggódjak, akármit is írnak az interneten, az enyém a szerep. Aztán a focivébé idején felhívott Peter, és akkor mondta, hogy mik a tervek a forgatással kapcsolatban."

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr654840169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2010.11.14. 09:51:53

Várom sok szeretettel a filmet :)
süti beállítások módosítása