Két évvel ezelőtt debütált a mozikba a Tükrök című horror, mely Alexandre Aja rendezésében és Kiefer Sutherland főszereplésével készült. A második rész már csak DVD-n fog megjelenni Amerikában, méghozzá október 19-én, melyhez befutott az előzetes. A Victor Garcia rendezte filmben Nick Stahl, William Katt, Emmanuelle Vaugier, Lawrence Turner, Stephanie Honore és Christy Carlson Romano lesz látható.

Mikor Max, aki korábban drogfüggő volt, éjjeli őrként kap állást édesapja áruházában, egy fiatal nőt kezd el látni a bolt tükreiben. Nem tudja eldönteni, hogy a nő csak egy vízió, amit az új altatói idéznek elő, vagy tényleg valóságos, elkezd nyomozni a tükörben látott képek után. Miután több alkalmazott is meghal, és Maxet gyanúsítják a meggyilkolásukkal, a férfinak meg kell találni, hogy mi a kapcsolat a halálesetek és a lány között, és meg kell állítania a tükörben feltűnő szellemeket. @Luke

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr44839281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabesz 2010.07.23. 09:52:34

az első rész nagyon durván fejeződött be,de ez nem annak a folytatása sztem :/

kasy · http://kasyfilm.buzz.hu/ 2010.07.23. 12:17:03

Az első részt nagyon sok ember ajánlotta már, egyszer biztosan el is jutok odáig, hogy megnézzem. Viszont ezek a csak DVD-s folytatások általában nagyon gyászosak.

Ismeretlen_111223 2010.07.23. 12:20:13

@kasy Az első rész nekem is nagyon tetszett, tehát ajánlom, hogy nézd meg ha van időd :) Amúgy szerintem nem mindig gázos a DVD-folytatás :)

csabesz 2010.07.23. 13:18:51

de ahogy végződött az első az ember azt várná,h annak készítik el a folytatását de...

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2010.07.23. 13:55:34

@Petrus: Szerintem sem mindig gáz a DVD-s folytatás. A "Fehér Zaj" második része, ami egyből DVD-n jött ki, például szerintem kifejezetten jól sikerült. (Még úgy is, hogy nem sok köze volt az elsőhöz)

Ismeretlen_111223 2010.07.23. 14:23:50

@Kóczy nekem az kimaradt :) viszont erről jut eszembe, hogy annó a Kabinláz nagyon tetszett, a folytatás pedig ami kijött DVD-re, kb 10 percig bírtam nézni :D

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2010.07.23. 16:50:13

@Petrus: A "Kabinláz"-nak én még az első részét sem láttam, pedig szerintem egy ideje már megvan DVD-n.

Isu 2010.07.23. 18:06:10

Kíváncsi leszek...
süti beállítások módosítása