Ahogy délelőtt ígértem, megérkezett a Harry Potter Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (Harry Potter és a Halál ereklyéi I. rész) előzetese. A produkció Steve Kloves forgatókönyve alapján David Yates rendezésében készült. A Warner Bros. Pictures november 19-én küldi az amerikai mozika (3D/2D és IMAX 3D).


Ahogy délelőtt ígértem, megérkezett a Harry Potter Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 (Harry Potter és a Halál ereklyéi I. rész) előzetese. A produkció Steve Kloves forgatókönyve alapján David Yates rendezésében készült. A Warner Bros. Pictures november 19-én küldi az amerikai mozika (3D/2D és IMAX 3D).


A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr854839050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2010.06.29. 09:21:41

Legjobb az eddigiek közül :)

Ismeretlen_111223 2010.06.29. 12:26:10

@Isu én az előzőre is azt hittem az előzetes alapján ... :)

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.29. 16:38:30

Yates csinált egy jó és egy rossz HP-t, remélem a maradék két részre összekapta magát, ha nem menjen el más hp-t csinálni. A házipálinkára gondolok:D

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2010.06.30. 00:00:46

A trailer ütős, a könyv is jó volt. Bár a könyv a hatodik is nagyon jó volt, a film meg...hát...szóval...nem. Én azért reménykedek (mert mást nem tehetek) :)
süti beállítások módosítása