Befutott az első Red exclusive teaser trailer, melyben Bruce Willis, Mary-Louise Parker, Helen Mirren, Morgan Freeman, John Malkovich lesz látható. A produkció október 15-én kerül az amerikai mozikba a Summit Entertainment gyártásában. Bővebben itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr164839008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2010.06.24. 12:23:42

Bruce nem áll meg,remélem a Die Hard 5-re is ráteszi magát :)

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.06.25. 13:54:25

Régen Willis neve egyet jelentett a jó filmmel, mostanság meg elég gyengén hozza. A Hasonmás és a Két kopper sem lett valami szórakoztató, ez a trailer pedig elég gyér. Die Hard 5-re szerintem semmi szükség. Vagyis még a harmadik sem készült el, legalábbis számomra:)

Ismeretlen_111223 2010.06.25. 14:27:56

@Koimbra Nekem sem jön be ez a trailer...teljesen másra számítottam a filmmel kapcsolatban.

Isu 2010.06.25. 18:32:57

Die Hard 4 2007-es film ugye bár,semmi baj nincs vele sőt,egy pörgős akció dús mostani technikával készült jó film Ötödik rész hasonló lesz szerintem,első három meg klasszikus,ennyi :)
süti beállítások módosítása