Annak örömére (bár nem értem, hogy én miért örülök, hisz mi csak június 3-tól láthatjuk), hogy holnap mutatják be az amerikai mozikban a Rémálom az Elm utcában című remake-et, még mutatok három jelenetet a moziból, persze csak az nézze meg, aki azért nem szeretne előre mindent tudni...ja és ma még lesznek a Los Angeles-i premierről is fotók - ahogy néztem, Katie Cassidy nélkül.

Dean (Kellan Lutz)

Annak örömére (bár nem értem, hogy én miért örülök, hisz mi csak június 3-tól láthatjuk), hogy holnap mutatják be az amerikai mozikban a Rémálom az Elm utcában című remake-et, még mutatok három jelenetet a moziból, persze csak az nézze meg, aki azért nem szeretne előre mindent tudni...ja és ma még lesznek a Los Angeles-i premierről is fotók - ahogy néztem, Katie Cassidy nélkül.

Dean (Kellan Lutz)
Quentin (Kyle Gallner)
Kris (Katie Cassidy) és Jesse (Thomas Dekker)

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr744838613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása