Kristin és Dakota, az Újhold után újra együtt forgat, méghozzá a The Runawayst című filmet. Új filmjük forgatási szünetében kapták őket lencsevégre.
A The Runaways című film a 70 -es évek egyik legnyagobb lány együtteséről, a The Runaways -ről fog szólni. Amit eddig tudni lehet hogy, Joan Jett -et (gitáros, vokalista) Kristen fogja játszani, míg Cherie Currie -t (zongorista,énekes) Dakota alakítja .
A filmet írta és rendezte Floria Sigismondi. Pontos dátum egyenlőre nincsen, annyi biztos hogy premier 2010 -ben.

További képek.

update! premier: 2010. március 19.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr604836900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogesz4 2009.11.28. 12:42:21

Kristen és Dakota komolyan smaciznak a filmben ??????

Ismeretlen_111223 2009.11.28. 14:41:35

nem tudok róla :)

bianka 2010.04.06. 15:22:15

A filmben valóban smacizni fog Kristen és Dakota. A rendező megtiltotta Kristennek, hogy ne nagyon tapizza, mert még kiskorú. Szerintem nagyot fog aratni a mozikban. Dakota kiváló hangjával még zenei kariert is csinálhatna......

dóri 2010.04.22. 19:28:51

Szerintem durván fog kinézni ez a smárolás - dolog . . . :P

adácska 2010.09.15. 23:51:23

Én már láttam a filmet angolul és tényleg van benne nyelves csók jelenet. Egy ilyen Twilight-New moon - Eclipse trió után, cseppet érdekesnek találtam. De aki ismeri a The Runaways (mint zenekar) és Joan Jett életét és zenei alkotásaikat.. Annak szerintem tetszeni fog.
süti beállítások módosítása