A hivatalos poszter után az Entertainment Weekly tette közzé az első három hivatalos képet az Alkonyat 2-bő! (The Twilight Saga New Moon). Bemutató  november 20-án, hazai premier ismeretllen. További Alkonyat anyagok!

Ahogy látom sokan szeretitek és várjátok a filmet =)

 

*Frissítve*

A MySpace bejelentette, hogy május 31-én vasárnap debütál az első előzetes a filmhez!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr534836702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

géza · http://www.alkonyat.hu 2009.11.13. 20:54:47

Ez a világ legjobb filmje ezt a filmet mindennap megnézem és soha nem tudom megunni nagyon várom már a 2. részt rem ugyan olyan jóra számíthatok mint az első rész!

géza · http://alkonyat 2009.11.13. 20:55:33

Ez a világ legjobb filmje ezt a filmet mindennap megnézem és soha nem tudom megunni nagyon várom már a 2. részt rem ugyan olyan jóra számíthatok mint az első rész!

Nangoo 2009.12.06. 13:03:47

Szerintem meg nagyon jó a reklámja, emiatt nem lehet szar film. Ennyi. Volt már ennél jobb is, és lesz is, csak nem volt, és nem lesz ekkora hírverése, és nem nézték meg annyian. Én láttam az első, kínszenvedés volt. Aztán megtudtam, hogy most ez a film a divat. Mondhatom, csodálatos.
süti beállítások módosítása