UIP hírek - 2011. november 15.

Címkék: uiphírek

2011.11.15. 15:44

Két hónapig szendvicsen élt Banderas

Nagyjából húsz éve nem eszik szendvicset Antonio Banderas, és ennek megvan az oka. Amikor 31 évesen Amerikába ment, hogy A mambó királyait leforgassa, szinte egy kukkot nem beszélt angolul, ezért nem tudott ételt rendelni, kénytelen volt a sarki csemege kínálatából táplálkozni. – A forgatás előtt beiratkoztam a Berlitzbe, és napi nyolc órát angolul tanultam, de ettől még jó darabig nem mertem a napi élethelyzetekben megszólalni – meséli az 51 éves sztár. – Étterembe sem mentem, nem akartam az étlapon mutogatni, és a szállodában a szobaszervizzel sem mertem kommunikálni. Volt viszont egy csemegebolt abban az utcában, ahol a hotel is állt, és kiszúrtam egy Rodriguez nevű eladót, aki mexikói bevándorló volt. Hozzá jártam dumálni, és azokat a szendvicseket ettem, amiket náluk lehetett kapni. Nagyon finomak voltak, és elég nagy volt a választék, de két hónapon keresztül csak azt kajáltam, úgyhogy ma rá se tudok nézni.

Banderas azóta olyan jól megtanult angolul, hogy csak a hangjával el tud adni egy filmet, hiszen ő szólaltatja meg Csizmást, a kandúrt az azonos című animációs filmben. Az erős spanyol akcentus nem probléma, mert a macsek kasztíliai vagy hasonló származású. A film egyébként már 156 millió dolláros összbevételnél tart, és becslések szerint végül elérheti majd a háromnegyed milliárd dolláros álomhatárt, mint a Shrek-sorozat részei, amelyekből a macskahős vétetett.

(Puss in Boots – hazai bemutató: 2011. december 1.)

Két hónapig szendvicsen élt Banderas

Nagyjából húsz éve nem eszik szendvicset Antonio Banderas, és ennek megvan az oka. Amikor 31 évesen Amerikába ment, hogy A mambó királyait leforgassa, szinte egy kukkot nem beszélt angolul, ezért nem tudott ételt rendelni, kénytelen volt a sarki csemege kínálatából táplálkozni. – A forgatás előtt beiratkoztam a Berlitzbe, és napi nyolc órát angolul tanultam, de ettől még jó darabig nem mertem a napi élethelyzetekben megszólalni – meséli az 51 éves sztár. – Étterembe sem mentem, nem akartam az étlapon mutogatni, és a szállodában a szobaszervizzel sem mertem kommunikálni. Volt viszont egy csemegebolt abban az utcában, ahol a hotel is állt, és kiszúrtam egy Rodriguez nevű eladót, aki mexikói bevándorló volt. Hozzá jártam dumálni, és azokat a szendvicseket ettem, amiket náluk lehetett kapni. Nagyon finomak voltak, és elég nagy volt a választék, de két hónapon keresztül csak azt kajáltam, úgyhogy ma rá se tudok nézni.

Banderas azóta olyan jól megtanult angolul, hogy csak a hangjával el tud adni egy filmet, hiszen ő szólaltatja meg Csizmást, a kandúrt az azonos című animációs filmben. Az erős spanyol akcentus nem probléma, mert a macsek kasztíliai vagy hasonló származású. A film egyébként már 156 millió dolláros összbevételnél tart, és becslések szerint végül elérheti majd a háromnegyed milliárd dolláros álomhatárt, mint a Shrek-sorozat részei, amelyekből a macskahős vétetett.

(Puss in Boots – hazai bemutató: 2011. december 1.)

Tom Cruise decemberben Dubajba megy

A Mission: Impossible – Fantom protokoll lesz az idei Dubaji Nemzetközi Filmfesztivál szenzációja, pontosabban Tom Cruise és a szuperprodukció stábja, akik a film itt tartott világpremierjén, december 7-én mind végiglépdelnek majd a vörös szőnyegen. A dolog apropója az, hogy a film több jelenetét Dubajban forgatták, köztük az egyik legemlékezetesebbet, amelyben Cruise megmássza a világ legmagasabb épületét, a Burdzs Kalifát. A dubaji fesztivál számára különösen fontos a szupersztár jelenléte, mert eddig csupán regionális jelentőségű rendezvény volt, most azonban nemcsak az arab országok, hanem az egész világ odafigyel majd. – A maga nemében Dubaj is Mission Impossible, azaz lehetetlen küldetés, ezért stílszerű, hogy itt mutatják be először ezt a rendkívüli filmet – mondja a fesztivál igazgatója, Abdulhamid Dzsuma.

(Mission: Impossible Ghost Protocol – hazai bemutató: 2011. december 15.)

Kristen Stewart Adele új albumára menetel

Nehezen szokott bele új filmszerepébe Kristen Stewart, de végül Adele új albumának köszönhetően megtalálta a megfelelő ritmust. A színésznő a Hófehér és a vadász című kalandfilmben olyan harcias amazont alakít, aki rengeteg hányattatás után felkelést robbant ki, és a gonosz királynő (Charlize Theron) ellen vezeti hadseregét. A törékeny és visszahúzódó Kristen számára kezdetben kissé idegen volt a hadvezéri szerep, de Adele dalai inspirációt adtak számára. – Komolyan, mintha szuggeráltak volna – meséli a színésznő. – A harci jelenetek előtt meghallgattam pár számot, pattogott a fejemben a ritumusszekció, és éreztem, hogy az egész ármádia ott rohamoz mögöttem. Fura, mert olyan, mintha az albumot direkt ilyen csaták számára komponálták volna.

(Snow White and the Huntsman – hazai bemutató: 2012. május)

Denzel Washington balesetet szenvedett – vagy mégsem?

„Hódeszka-balesetet szenvedett Svájcban Denzel Washington. Az Oscar-díjas sztár a népszerű Zermatt üdülőhelyen túlságosan nagy sebességgel siklott a lejtőn, elvesztette uralmát a hódeszka fölött, és egy fának csapódott. Hiába viselt bukósisakot, a becsapódás erejétől szörnyethalt.”

A fentiekből természetesen egy szó sem igaz, a sztár csupán a sokadik áldozata a népszerű internetes hoaxoknak. Tavasszal Will Smithről terjedt el három halálhír gyors egymásutánban, az egyik szerint kábítószer-túladagolás végzett vele, a másik halálok autóbaleset volt, a harmadik hoaxban lezuhant egy szikláról Új-Zélandon. Legutóbb múlt héten bukkant fel az interneten hasonló álhír, miszerint meghalt Ruby Dee Oscar-jelölt színésznő – mint kiderült, valaki összekeverte a sajnos valóban elhalálozott Heavy D. rapperrel.

A kamu baleset mindenesetre jól jöhet Denzel Washington számára, hiszen akinek halálhírét keltik, hosszú életű lesz ezen a földön. Hasonlóan kedvező fejlemény a sztár háza tájáról, hogy az előzetes alapján igen ütősnek tűnik Safe House című akciófilmje, amelyben védőőrizetbe vett CIA-ügynököt alakít, akit egy drogkartell mindenáron el akar tenni láb alól. Hősünkre egy másik ügynök vigyáz, őt Ryan Reynolds alakítja.

(Safe House – hazai bemutató: 2012. február)

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr234843127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása