Mikor két hónapja bejelentették, hogy Andrew Garfield lesz az új Pókember, a legtöbbeknek bizonyára nem csengett ismerősen a fiatalember neve, ám az amerikai mozirajongók most rövid időn belül kétszer is láthatják őt Mark Romanek Never Let Me Go-jában illetve David Fincher The Social Networkjében (A szociális háló). A The Hollywood Reporternek adott interjújában viszont elsősorban a szuperhős-moziról beszélt:

http://img2.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/9239723_64a0ccb625b952d36674357f2be3957c_m.jpg

"24 éve vártam rá, hogy valaki felhívjon és megkérdezze, hogy: "te, figyelj már, mit szólnál, ha te játszanád azt a karaktert, akit mindig is szerettél volna, és olyan szuper kamerákkal és effektekkel készítenénk a filmet, hogy úgy érezd, mintha átrepülnéd New Yorkot?" [nevet]. Lássuk csak, hadd beszéljem meg a hétéves önmagammal. A hétéves önmagam pedig vidáman kiabál a szívemben, hogy "igen, ez az, amire vártunk". Mint minden fiatal srác, főleg az olyanok, akik belül erősebbek, mint amilyennek kívülről látszanak, úgy én is mindig arról álmodtam, hogy bárcsak olyan erős lennék, mint amilyen erős az igazságérzetem. Iszonyat nagy megtiszteltetés, hogy a részese lehetek ennek a karakternek, amely olyan sokat jelent nekem, és sok más embernek is világszerte. Szóval, azt hiszem, elég régóta készültem erre. Kb. azóta, hogy négyévesen Halloweenkor először öltöztem Pókembernek."

A Pókember reboot forgatása decemberben kezdődik.

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr824839638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isu 2010.09.06. 19:39:09

Várom,de...

Montana · http://www.san2000.com 2010.09.06. 21:41:59

Nem ismerem ezt a színészt, viszont Pókembert kamázom! Az, hogy ilyen elszántsággal és átéléssel indul neki megformálni a karaktert az mindenképp jó jel! Rajta szerintem nem fog múlni hogy elcseszik, vagy sem :)
süti beállítások módosítása