Salma Hayek interjú

Címkék: hírek interjú salmahayek

2010.06.29. 16:05

Adam Sandler már régóta szeretett volna együtt forgatni Salma Hayekkel, és erre legújabb filmjében, a Nagyfiúkban (Grown Ups) végre lehetősége is nyílt, ugyanis a vígjátékban a latin-amerikai színésznő alakítja a feleségét. Erről, A stúdió (30 Rock) című sorozatban való vendégszerepléséről, a Csizmás Kandúrral (Puss in Boots) és az anyaságról is mesélt a Collider.comnak adott interjújában.

http://img7.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/8370333_99279b856842952b365a2d728003a228_m.jpg

Adam Sandler már régóta szeretett volna együtt forgatni Salma Hayekkel, és erre legújabb filmjében, a Nagyfiúkban (Grown Ups) végre lehetősége is nyílt, ugyanis a vígjátékban a latin-amerikai színésznő alakítja a feleségét. Erről, A stúdió (30 Rock) című sorozatban való vendégszerepléséről, a Csizmás Kandúrral (Puss in Boots) és az anyaságról is mesélt a Collider.comnak adott interjújában.

http://img7.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/8370333_99279b856842952b365a2d728003a228_m.jpg

Collider: Hogy látod a karrieredet most, hogy feleség és édesanya lettél? Miért mondtál igent a Nagyfiúkra?

Salma: Azért mondtam rá igent, mert nagyon régóta kedvelem Adam Sandlert, és nagyon megtetszett a film. Persze most természetesen a családom az első, ami azt jelenti, hogy változnak bizonyos dolgok, és másmilyen döntéseket hozol. Olyan filmeket szeretnél csinálni, amiket megnézhetnek a gyerekeid, és amiknek a forgatásán jól érezhetik magukat. Nem is találhattam volna erre alkalmasabb filmet a Nagyfiúknál. Imádom a filmet, nagyon büszke vagyok rá, és már alig várom, hogy Valentina lányom megnézze.

Collider: Ez volt az első alkalom, hogy a Pinault vezetéknevet is kiírták hozzád a stáblistára. Igaz, hogy ehhez Valentinának van valami köze?

Salma: Mikor elkezdtünk forgatni, még nagyon kicsi volt. Rá volt írva a székemre, hogy „Salma Hayek”, ő pedig megkérdezte, hogy „mi van ráírva”? Mire azt válaszoltam, hogy „Salma Hayek”. Erre ő: „és hol marad a Pinault?”, mivel neki ez a vezetékneve. Franciaországban egyébként a férjem sokkal híresebb, mint én, így ott mindenki Madame Pinaultnak szólít, így Valentina is ezt szokta meg. Rájöttem, hogy ez rosszul esett neki. Van két másik gyermekünk is a férjem előző házasságából, aminek nagyon örülök, szeretem, amikor együtt van a család.

Collider: Mit szól Valentina, mikor megmondtad neki, hogy ki lesz írva a Pinault név is?

Salma: Úgy érezte, hogy ez a minimum a történtek után. Hidd el nekem.

Collider: Hogy tartasz egyensúlyt az anyaság és a munkád között? Magaddal viszed őt a forgatásokra?

Salma: Mindnyájunk gyerekei ott voltak a forgatáson. Adam gondoskodott róla, hogy minden tökéletes legyen a gyerekek számára. Olyan jól elszórakoztatták őket, hogy mikor visszaértünk a forgatásról, gondban voltunk, hogy mivel tudnánk őket még jobban szórakoztatni. Rengeteg játék volt ott nekik. A többieknek is hasonló korúak a gyerekei, szóval Valentina nagyon jól érezte magát a forgatáson.

Collider: Le kellett mondanod valamiről, hogy több időt tölthess a családoddal?

Salma: Gyakorlatilag semmire sincs időm. Szóval a társasági életed mindenképpen háttérbe szorul egy kicsit, ezt bármelyik szülő megmondhatja. Volt egy időszak az életemben, amikor nagyon szerettem mindenféle társasági eseményekre járni. Most is szeretek, de a családom a legfontosabb.

http://img10.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/8370329_77a46eeaee724177a1862d294094f0f0_m.jpg

Collider: Milyen élményekkel gazdagodtól A stúdió forgatásai során?

Salma:
Imádtam csinálni, és nagyon hálás vagyok érte, mert tökéletes gyakorlás volt a Nagyfiúkban játszott szerepemre. Alec Baldwin nagyon szeret improvizálni, és nagyon izgalmas, amikor egy másik színésszel jól működik köztetek a kémia, és jól megértitek egymást. Ilyenkor szinte maguktól jönnek a dolgok, ami egyszerűen csodálatos. Maga a Mennyország. Azon kaptam magam, hogy egy epizód már kész is, meg még egy, aztán már el is jött a hatodik, és úgy éreztem, hogy nagyon jó lenne folytatni, de le kellett állnom.

Collider: Milyen volt a Nagyfiúkban ezekkel a remek komikusokkal dolgozni?

Salma:
Nagyon örülök, hogy szerepet kaptam a filmben, mert imádom a vígjátékokat, és nagyon jó volt velük együtt dolgozni. Sőt, jobb nem is lehetett volna. Mindig is szerettem volna szerepelni egy vígjátékban, és nagyon örülök, hogy ez a film lett az első nagy komédiám.

Collider: Véleményed szerint javult a latin-amerikai színészek helyzete?

Salma: Hollywood nagyon kiterjedt, és ez a latin-amerikai színészek elfogadásával is járt. Volt egy időszak, amikor olyan volt, mintha egyáltalán nem is léteznénk. Semmiben nem vehettünk részt. Elég furcsa volt, mivel 40 millió latin-amerikai él az országban. Nagyon kiváltságos helyzet, hogy benne lehettem abba a generációba, amelyik először áttörte ezt a kaput. De nem egyedül csináltam. Nagy része volt benne Jennifer Lopeznek, vagy éppen Ricky Martinnak is. Sok ember volt együtt jó időben és jó helyen. És ott volt néhány mexikói barátom is, mint például Alfonso Cuaron, Alejandro Gonzalez Innaritu, és később Gael Garcia Bernal is. Jókor voltunk jó helyen, és nagyon boldog vagyok, hogy én is a részese lehettem ennek.

http://img9.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/8370331_6cb06741706a8ca73a03f9e366793119_m.jpg

Collider: Az Ugly Betty (Címlapsztori/Ki ez a lány?) és a Nagyfiúk után nem jutott eszedbe, hogy egy újabb vígjátékot, vagy sorozatot csinálj?

Salma: De igen. Még tart a szerződésem az ABC-vel, és jelenleg is tervezgetjük, hogy mi legyen. Megszereztük néhány latin-amerikai sorozat megfilmesítési jogait is, amelyeknek inkább nem mondom meg a címét, mert nem biztos, hogy lesz belőlük valami, de tervben vannak. A filmeket tekintve most egy családi mozi van kilátásban, de nem igazán vígjáték lesz.  Viszont lehetséges, hogy Kevin Jamesszel összehozunk egyet.

Collider: Mennyiben segített a Nagyfiúk kiválasztásában, hogy szülő lettél?

Salma: Azért szeretem ezt a filmet, mert szerintem a közönség könnyen tud majd azonosulni velünk, mert a szülőnek levés az egyik olyan dolog, ami rengeteg emberben közös. A filmben minden egyes karakter nagyon szereti a családját, de mindegyikük másképp. Szerintem a nézők mindegyikükkel tudnak majd azonosulni. Adam rengeteg filmet csinált már, de szerintem a nőknek ez fog tetszeni a legjobban, mert a filmbeli házaspárunk problémáival, és a gyerekekhez való viszonyunkkal könnyen együtt tudnak érezni. Szerintem nagyon sokat jelentett, hogy mindannyiunknak van gyereke.

Collider: Mit teszel annak érdekében, hogy a gyerekeid kapcsolatba tudjanak kerülni a külvilággal?
Salma: Vidéki lány vagyok, szóval lételemem a természet. Van egy kis farmom, ami a kedvenc helyem a világon. Még, ha Párizsban is vagyunk, a hétvégéket akkor is a vidéki házunkban töltjük.

http://img7.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/8370327_4ef3d268ab1d519bfe0cb6fe60fc38e2_m.jpg


Collider: Melyik az a gyerekkori történet, amit a legjobban szeretnéd, hogy a lányod sokáig ragaszkodjon hozzá?

Salma: Aggódom a lányomért, mert nem fog hinni a Mikulásban. Akármit is mondok neki, egyszerűen nem veszi be, pedig még csak 2 és fél éves. De nem adom fel. Mindig mondogatom neki, hogy „a Mikulás létezik”, mire ő: „persze, mami, a képzeletbeli világban, ugye?” Akármit is mondok neki, egyszerűen nem hiszi el. Remélem, a tündérekben hinni fog, mert örülnék neki, ha lenne egy ilyen karakter az életében, amiről majd azt kívánja, hogy bárcsak tényleg létezne. Fogalmam sincs, miért ilyen a gyerekem. Én hittem a Mikulásban, és nagyon kiakadtam, mikor valaki azt mondta, hogy nem létezik. Remélem, hogy csak azért nem hisz benne, mert még túl kicsi. Talán pár év múlva majd hinni fog benne, ami már csak azért is jó lenne, mert akkor lehetne őt azzal „fenyegetni”, hogy „ha nem csinálod meg ezt vagy azt, nem fogsz kapni semmit a Mikulástól”, de egyelőre nem hisz benne.

Collider: A barátaidra mennyire jellemző, hogy elsősorban a Hollywoodi életed érdekli őket?

Salma: Ez elég érdekes, mert nincs egy ilyen ember sem az életemben. Van egy barátnőm, akit születésem óta ismerek, Coatzacoalcosból származik, és egyáltalán nem érdekli őt a színészi élet, ahogy a rokonaimat sem. Ismerek néhány olyan embert, akiket igen, de a szűk baráti körömben nincs ilyen. Néha egyébként örülnék neki, ha kicsit jobban érdekelné őket, hogy mit csináltam, vagy kivel találkoztam. De annyival elintézik, hogy „aha, persze, ha te mondod. Ideadnád végre a sót?” Azt hiszem, elég szerencsés vagyok ilyen szempontból.

Collider: Mik a terveid a közeljövőre nézve?

Salma: Van egy Wild Roses, Tender Roses című film, melyet Emir Kusturica fog rendezni, aki az egyik kedvencem, és Johnny Depp lesz a férfi főszereplő. Valamikor jövőre kezdjük majd a forgatást. Nagyon jó a karakterem, igazi álomszerep. Illetve Kevin Jamesszel is beszélgettünk egy akció-vígjátékról, ami nagyon érdekelne, szóval elég különböző dolgok lesznek.

Collider: Te leszel a Csizmás Kandúrban Antonio Banderas karakterének a szerelme, Kitty. Elkezdtétek már a szinkronizálást?

Salma: Igen, már dolgozunk rajta.

Collider: Együtt csináljátok?

Salma: Nem, de az lesz az ötödik közös filmünk Antonióval. Gondolatban hallom a hangját, ahogy válaszol a mondataimra.

Collider: Milyen karakter Kitty?

Salma: Csodálatos. És nagyon izgatott vagyok, mert a kislányom láthat egy animációs filmben. A felvételek többségét Párizsban kell csinálnom, így igazi álommunka. Nagyon izgatottan várom a végeredményt.

Collider: Mennyire lesz hasonló a Csizmás Kandúr hangvétele a Shrekhez?

Salma: A karakter nyilván ugyanaz lesz, de van saját személyisége. Nagyon okos és vicces. Tegnap megnézhettem belőle egy rövid részletet, és nagyon tetszett. Azt hittem, jobban fog hasonlítani a Shrekre, de nagyon tetszett, hogy van saját személyisége és stílusa. Nagyon jó lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr834839053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása