Rachel Weisz már nem tiltaná be a botoxot
Rachel Weisz - Komfortos mennyország (2009) Évek óta ellenzi a botox használatát Rachel Weisz, de már nem tiltaná be. - Mindenki azt csinál, amit akar, ha valaki idegméreggel szeretné megbénítani az arcizmait, hát legyen - üt meg békülékenyebb hangot az Oscar-díjas színésznő. - Azt azért továbbra sem értem, miért vállalja egy színésznő, hogy megszűnik a mimikája. Odáig rendben van, hogy fiatalos akar maradni, de később már azért nem kap szerepet, mert olyan az arca, mint egy múmiáé. Szerencsére Európában megengedhetjük magunknak, hogy az évek múlásával ráncaink legyenek, Isabelle Huppert például csodálatosan öregszik!

Rachel Weisz legközelebb Peter Jackson új filmjében, a Komfortos mennyország egyik főszerepében lesz látható. A történet kamasz hősnőjét megerőszakolják és megölik, s ezután a túlvilágról - amely egyfajta köztes dimenzió - figyeli, mi történik családjával és gyilkosával. Az Alice Sebold által írt regény magyarul is olvasható.
(The Lovely Bones - hazai bemutató: 2010. január 21.) UIP-Duna

 

Meryl & titkai

Stanley Tucci és Meryl Streep - Julie & Julia - Két nő, egy recept (2009)Meryl Streep elárulta a titkait. A Julie & Julia - Két nő, egy recept (Julie & Julia, hazai bemutató: október 15.) amerikai bemutatója után egy közönségtalálkozón arról kérdezték a színésznőt, hogy miképpen választja ki változatos műfajú filmjeit, és hogyan tud mindegyikben ilyen jó lenni.
Amire felkérnek, azon gondolkodom - jelentette ki Meryl Streep. -Így volt ez a pályám elején is, akkor sem mentem semmi után. Ha a forgatókönyv elég jó és elég érdekes, igent mondok rá, egy feltétellel: engedjék átírnom a dialógusaimat. Mindig kiharcolom, hogy olyan szöveget mondhassak, amiről előre tudom, hogy illik a szerepemhez. A Szarvasvadász-szal kezdődött: ott, amikor kértem, hogy magamra igazíthassam a szövegem, csak legyintettek: „mindegy, hogy a nő mit mond.” Aztán ezért a szerepért Oscar-díjra jelöltek, és én elszemtelenedtem. A Julie & Julia is tele van olyan részekkel, amiket én kértem, hogy elmondhassak: egyedül a recepteket engedtem át feltétel nélkül a szakértőknek.        IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr894837465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása