Salma Hayek a kislánya miatt növesztett szakállt

Szakállas nőt játszik legújabb filmjében, a Rémségek cirkuszában Salma Hayek. Azért vállalta el a szerepet, hogy egy kis izgalmat csempésszen az életébe, mert gyakorló kismamaként folyton csak otthon ült. - Nagyon megtetszett Madame Tuska figurája - meséli a színésznő. - Szabályozni tudja, mennyire nőjön a szakálla, és ezzel ő  Rémségek cirkuszának nagy sztárja. Csak akkor van baj, ha izgalomba jön, mert a hormonjai elszabadulnak, és gyorsabban nő a szakálla.
Tavalyelőtt született Salma kislánya, Valentina Paloma, és a színésznő azóta keveset dolgozott, ezért jött kapóra a Rémségek cirkusza. - Hihetetlenül jó dolog anyának lenni, de roppant fárasztó, és néha bizony unalmas is. Azt kívántam, bárcsak jönne egy szokatlanul izgalmas feladat, és ekkor pottyant az ölembe Madame Tuska szerepe.
A Rémségek cirkusza Darren Shan magyarul is olvasható ifjúsági vámpírregény-sorozatából készült. Hőse egy kamaszfiú, aki vámpírrá változik, s így a Rémségek cirkuszának tagja lesz.
(Cirque Du Freak: The Vampire's Assistant - hazai bemutató: 2009. október 22.) UIP-Duna

 

Duci Damon
A mindig spoMatt Damonrtos Matt Damon kedélyes pocakkal, tokával és kis bajusszal állt a kamerák elé Steven Soderbergh új komédiája, Az informátor! (The Informant!, hazai bemutató: november 26.) kedvéért. Azt állítja, nem volt nehéz a filmbeli szerepért felszednie 15 kilót - a rendezőjének sem kellett sokat győzködnie, hogy vállalja a hízókúrát.
- Úgy két hónappal a forgatás előtt írtam egy hosszú e-mailt Stevennek - mesélte Damon az újságíróknak -, aminek a végén, ha jól emlékszem csak úgy az utóiratba beleírtam még egy kérdést: szerinted hogy néz ki ez a figura? Steven csak annyit válaszolt: duci. És én akkor elkezdtem enni. Nem kérdeztem vissza, és nem haboztam, két hónapon keresztül folyamatosan faltam és faltam. Be kell, hogy valljam nagyon jól éreztem magam: a Bourne-filmek forgatása közben, akármilyen nehéz volt a napunk, munka után még le kellett mennem az edzőterembe. Most mikor hazaértem, bekapcsoltam a tévét, sört ittam, és hatalmas pizzákat tömtem magamba. Persze igyekeztem nem gondolni arra, hogy amikor befejezzük Az informátor! forgatását, újra vissza kell szereznem a régi formámat, és ehhez majd el kell kezdenem fogyózni.
IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr714837425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása