A Lionsgate filmstúdió Heath Ledger utolsó filmjét először franciaországban a Cannes Film Festival -on, majd németországban a Munich International Film Festival mutatta be. Olaszországban október 16 -án lesz a kaland/fantasy premiere. A filmet írta és rendezte, Terry Gilliam. Főbb szerepekben Heath Ledger, Christopher Plummer, Tom Waits, Lily Cole, Andrew Garfield, Verne Troyer, Johnny Depp, Colin Farrell és Jude Law. A nemzetközi előzetest a Yahoo! UK jóvoltából láthatjuk.

IMDb
jelenleg így áll --> 9.4/10   820 szavazattal

 


A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr324837121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_118747 2009.08.08. 17:01:37

Szerintem hatalmas film lesz, én már nagyon várom. Szeretem az ilyen témájú filmeket. :D

Ismeretlen_111223 2009.08.08. 17:04:11

a trailer nekem is nagyon bejön :)

Ismeretlen_118747 2009.08.08. 19:18:31

Azt olvastam, hogy Haeth Ledger fel nem vett jeleneteit Johnny Depp, Colin Farrell, Jude Law fejezte be...ezért is várom különösen a filmet, mert kíváncsi vagyok hogyan oldották meg a karaktercserét...mert ezek a színészek nem nagyon hasonlítanak egymásra, bár a maszkmesterek csodákra képesek.

Ismeretlen_111223 2009.08.08. 19:22:15

én is olvastam, és erre én is kíváncsi vagyok! remélem minél előbb láthatjuk :)
süti beállítások módosítása