A mai napon érkezik Denzel Washington és John Travolta közös akciója a hazai mozikba. A Tony Scott rendezte filmet, már június 04 -én bemutatták Amerikában, és az IMDb szerint  nem lett rossz. (szerintem se) Jelenleg így áll --> 6.8/10 8,164 szavazattal. Alább látható a magyar plakát.

Hivatalos tartalom:  Egy repülőgéprablás manapság terroristák és rendőrök számára is szinte rutinügynek számít. Ám egy New York-i metró eltérítése a legtapasztaltabb zsarut is meglepi. Amikor néhány állig felfegyverzett bandita túszokat szed a metrón és hatalmas váltságdíjat követel, a rendőrök azt hiszik, amatőrökkel van dolguk, hiszen a gengszterek saját maguk sétáltak be a csapdába: az alagútba. A metrórablók vezetője (John Travolta) nagyon is tudja, mit akar. Tervének minden eleme pontosan illeszkedik, ravasz és kegyetlen. A közlekedési vállalat egyik alkalmazottját (Denzel Washington) szemeli ki magának, attól kezdve csak vele hajlandó tárgyalni. Ám a tárgyalásnak nincs sok értelme. Hamarosan megkezdődik a hajsza a föld alatt… Tony Scott a Kémjátszma, A közellenség, és a Deja vu rendezője ismét pergő ritmusú, meglepetésekben gazdag, izgalmas thrillert készített Denzel Washington-nal és John Travolta-val a főszerepben.

http://img10.indafoto.hu/5/7/60437_7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4/5265219_6d8acd2757a4c4d6b51de25cd8479335_m.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://premierfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr954837256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_118747 2009.09.03. 21:30:47

Egyáltalán nem rossz film..én is megnéztem..tetszett. :)

Ismeretlen_111223 2009.09.03. 23:48:11

mondtam én hogy nem rossz :)
süti beállítások módosítása